صفحات

۱۳۹۰ بهمن ۱۷, دوشنبه

روز بیست و هفتم

Nohe
به رشتیه میگن تو به زندگی پس از مرگ اعتقاد داری ؟ میگه 100% آخه من خودم 2 سال بعد از مرگ پدرم به دنیا اومدم
Bagher
پشت پاخوردم زهركس كه گفت يارمنه؟ چون كه ديدم روزوشب در پي آزار منه؟ هركه دستي ازمحبت حلقه كرد بر گردنم؟ ديدم اين دست محبت حلقه ي دار منه؟
Bagher
پروردگارا:از رفاقت امروزمان چيزي براي فردايمان بگذار؛ به اندازه ي يک نگاه يا يک لبخند، تا به ياد داشته باشيم روزي درکنار هم بوديم...
Khalili
قلمی خواهم ساخت از نی باغ بهشت، جوهرازشيشه ذات، كاغذازصفحه دل، نورازشمع حيات، تا نويسم همه جا: "روزگارت خوش باد"
M-Bashirian
خداوندا...،دوستى دارم،آيينه تمام نماى عشق،رسمش معرفت..،كردارش جلاى روح ويادش صفای دلاراى من است...پس آنگاه ،كه دست نياز،سوى تومیاورد..، پركن از آنچه كه درمرام خدايى توست...آمين!
عباسي
دوجمله ازنمیركبیر (جنتی) درباره سفرهاي دريايي: سفر باكشتی نوح ازخاطره انگیزترین سفرهاي من بود...وکنسل كردن بلیط تایتانیك ازخوش شانسیم...
Ahmad.A
دختره میگه مامان، شوهرم وقتی منومیکنه. یه بالش میذاره زیرکمرم میگه اگه این کارونکنم یه سانتش بیرون میمونه،مامانه آهی میکشه میگه: فکرشوبکن تواین سالهابابات چندکیلومتر درحق من ظلم کرده؟
Bagher
چه خوش خيال است! فاصله را ميگويم! به خيالش تو را از من دور كرده... نمي داند تو جايت امن است! اينجا... ميان دلم...£
Khoda
يك اتمسفر محبت با تمام لايه هاى دوست داشتن تقديم تو كه اورست معرفتى...
Khoda
سلام سریع بزن شبكه1دارن خلبان هواپیماي بدون سرنشین امریكارواعدام میكنن
عباسي
استاد:كدوم عضوبدنه كه تا ٩ برابر ميتونه بزرگتر بشه؟ دختردانشجو:آلت مردهاست. استاد:خيرمردمك چشمه، در ضمن دخترم شماهم توقعت رو بيار پایین!
Roholah S
به سلامتی پاک کن که بخاطر اشتباه دیگران خودشو کوچیک میکنه...به سلامتی دوست نازنینی که گفت:قبر منو خیلی بزرگ بسازین...چون یه دنیا آرزو با خودم به گور میبرم...! به سلامتی کسی که بهش زنگ میزنی..خوابه..ولی واسه اینکه دلت رو نشکنه میگه:خوب شد زنگ زدی..باید بیدار میشدم.. وبه سلامتی رفیقی که تورفاقت کم نذاشت ولی کم برداشت تارفیقش کم نیاره
Khalili
بی هیچ دلیلی"به يادت هستم" تا بشکنم قانونی را كه هنوز "علت" می طلبد!
Mehdi Moazeni
نامگذاری سال آینده: آلت دولت در مقعد ملت(سال فشار جدی، تحمل ملی)
Bagher
الهي... باخاطري خسته، دلي به توبسته، دست ازغيرتوشسته، درانتظاررحمتت نشسته ام... مي دهي,كريمي؛ نمي دهي,حكيمي.. مي خواني,شاكرم؛ ميراني,صابرم... الهي احوالم چنانست كه مي داني، واعمالم چنين است كه مي بيني، نه پاي گريزدارم ونه زبان ستيز.. الهي مشت خاكي را چه شايدوازاو چه برآيدوبااوچه بايد...؟ دستم بگير ياأرحم الراحمين آمين.. التماس دعا
Nohe
لره کیرشو میمالیده به سپرماشین بش میگن چیکارمیکنی؟ میگه دارم لحظات کیری زندگیمو سپری میکنم..
Bagher
بودن آنهايي كه بودنشان را ميخواهيم زمين را زيباتر ميكند "هميشه باش"
Bagher
وقتی تونیستی همه نیستن نه که نیستن هستن ولی مثل تونیستن
Ahmad.A
عبارت میازار موری که دانه کش است در فرهنگ قدیم مانشون میده ماایرانیاازقدیم مرض داشتیم
M-bahrami
زمستانی سرد كلاغ  غذا نداشت تا جوجه هاشو سير كنه؛گوشت بدن خودشو ميكند و ميداد به جوجه هاش ميخوردند. زمستان تمام شدو كلاغ مرد! اما بچه هاش نجات پيدا کردند و گفتند: آخى خوب شد مرد ،راحت شديم ازاين غذاى تكرارى!  این است واقعیت تلخ روزگار ما..........
Soleimani
سلامتی همه دوستانی که مشغول شطرنج زندگین ونمیدونن ما،مات معرفتشونیم
Ahmad.A
رفیق دستشو گذاشت رو شونه رفیقش ازش پرسيد: تو قويتري يا من؟ رفیق گفت : من، رفیق اولی با دلي گرفته دستشو از شونه رفیقش برداشت و دو قدم دورتر رفت و باز پرسيد: تو قويتري يا من؟ او گفت: تو .گفت چرا نظرت عوض شد؟ او جواب داد: وقتي دستت رو شونه ام بود فكر ميكردم دنيا پشتمه.
Salari
به انگشتانم كه مینگرم به یادت می افتم چون عزیزانم انگشت شمارند - امروز روز بخشايش ودوستی درايران باستان است. بهترين دوستانمان را به يادآوريم.هماناكه بيادمان  هستند .  روزدوست مبارك .
M-Salehi
خدایاتقدیرخوبانم رازیبا بنویس تامن جزلبخندازآنهاچیزدیگری نبینم.
Ahmad.A
تركه ميره داروخانه ميگه يزيد داريد؟ميگه يزيدديگه چيه.تركه ميگه همون كه ميزنن سركير.ميگه عزيزم اون كاندومه.تركه ميگه چه فرقي ميكنه هركي جلوي آب روببنده يزيده
Satarian
 به تو ای دوست         سلامحالت آیا خوب است؟روزگارت آبی است؟همه اینجا خوبند،    قاصدک می رقصد،  دریا آرام است،       بادعاشق شده است، وکسی هست در این خاک غریب که به           یادت جاریست....
Mahmudi
 اگه رفيق،رفيق باشه آدم منت زنشو نميكشه!
Mosayebi
ترکه گذاشته بود دنبال یک دختر ، دختره رفت تویک بن بست و گفت من پریودم ، ترکه گفت قربون اسم خارجیت برم منم جعفرم
Ghoreish
گاه سكوت يك دوست معجزه ميكند و تو می آموزی كه هميشه دوست داشتن فرياد نيست...
M Janesar
بعضیا ازخنده سیرندبعضیاازغم میمیرندبعضیاازبس عزیزندهرگزازخاطر نمی رند!
Mahmood H
كير پلنگ و لك لك؛ پشم كس سنجاقك؛ خايه  فيل و اردك؛ دهه  فجر  مبارك؛
Hosein nejad
سلامتى رفيقى که مياد سرخاکمون نمىتونيم جلوش بلندشيم ولى خاک زير پاشيم
D.a.motamadi
میروم تادرمیخانه کمی مست کنم *  جرعه ای بالا زنم انچه نبایست کنم *انقدر مست که اندوه جهانم برود* جام بر روي لبم باشدوجانم برود * برود هركه دلش خواست شكايت بكند * شهر بايد به رفاقت منو توعادت بكند
Afshin
گوته:دوستی هامثل اسناد تاریخی هستند.گذشت زمان آنها را ارزشمند می سازد
Hosein nejad
باز باران،بى ترانه، گريه هاى بى بهانه،ميخورد بر سقف قلبم،يادم آرد روى ماهت،باورت شايد نباشد،كه دلم تنگ است برايت...
D.m.motamedi
دو تا رفيق بودن با هم ميرفتن ميخونه شراب ميخوردن،يکي ميميره اون يکي ميره ميخونه به ساقي ميگه دوتا بريز ساقي ميگه چرا دو تا ميگه يکي واسه خودم يکي به ياد رفيقم ،يک سال بعد ميره ميخونه به ساقي ميگه يکي بريز ساقي ميگه رفيقتو فراموش کردي ميگه نه خودم توبه کردم اينو ميخورم به ياد رفيقم."روز مشتى تربن رفبق مبارک.دوست عزيز بهترين دوست خداوند است اگر شادى است يا غم حکمت خداوند است رفاقتت را با خدا بيشتر کن
مومني
ليست مراجع جديد قم : 1. آيت الله پنير تبريزى 2. آيت الله فالوده شيرازى 3. آيت الله رطب مضافتى بمى 4. آیت الله پشمك یزدي 5. آيت الله شيره اى كرمانی، 6. آيت الله كونی همگانى !! 7.آيت الله سوهان الدين قمى8ايت الله ليوه كليك دقين خرم ابادي
abbasi
تو صمیمی تر از آنی که دلم می پنداشت,دل تو با همه آینه هانسبت داشت,توهمان ساده دل سبز نجیبی که خدادرمیان دل پاکت صدف آینه کاشت.
Abbas Sheikh
از كسانيكه ازمن متنفرند،ممنونم،آنها مرا قويتر ميكنند ازكسانيكه مرا دوست دارند،ممنونم،آنان قلب مرا بزرگتر میکننداز کسانیکه مرا ترک میکنند،ممنونم،آنان بمن می آموزند که هیچ چیز تا ابد ماندنی نیستاز کسانیکه با من میمانند،ممنونم،آنان بمن معنای دوست واقعی را نشان میدهند(کورش بزرگ)
Bagher
اینجا زمین است،ساعت به وقت انسانیت خواب است، دل عجب موجود سخت جانیست! هزار بارتنگ میشود،میشکند، میسوزد،میمیرد.. ولی باز هم میتپد!!
Hasan Zadeh
سلامتی اونايی كه درد دل همه روگوش ميدن، اما معلوم نيست خودشون كجادرددل ميكنن! سلامتی اون دلی كه هزاربارشكست,ولی هنوزهم شكستن بلدنيست ! سلامتی اونايی كه تو اوج سختی ومشكلات بجای اينكه تركمون كنن, دركمون ميكنن!سلامتی رفيقی كه تورفاقت كم نذاشت ولی كم برداشت تا رفیقش کم نیاره. امروز روزدوستي است در ايران باستان بهترين دوستان را يادكنيم
Bagher
دنيا همه هيچ : كاردنياهمه هيچ : اے عزیز براے هيچ برهيچ مپيچ : داني كه زآدمي چه ماندبه جهان:عشق است ومحبت است وباقے همه هيچ!
Bagher
دلایل عمده شهادت شهداي لر:١. پرتاب اشتباه ضامن بجاي نارنجك٢. سوراخ كردن ماسك شیمیایی براي ورود بهتر هوا٣. دنبال كردن پروانه در میدان مین٤. نگاه كردن به داخل لوله تفنگ جهت اطمينان ازخروج صحيح گلوله
Bagher
شعرنو لری: توبيدى رفته بيدى پشت بيدى ريده بيدى گفته بيدى مونبيدم؟ ارنبیدی پس کی بیده ریده بیده پشت بیده موکه دیدم ریده بیدی .هاتوبيدى، هاتوبيدى
Bagher
خدا مرحم تمام دردهاست.هرچه عمق خراشهای وجودت بیشتر باشد خدا برای پر کردن آن بیشتر در وجودت جای میگیرد
Bagher
زيباتر ازتمام غزلهاست عاشقي،عمري به وسعت شب يلداست عاشقي،صاف وزلال مي شوي آري شبيه اشك،وقتي ميان چشم تو پيداست عاشقي، عاشقي حالا كه دورمانده ام ازآسمان عشق،حالا كه من زمين وثرياست عاشقي،عاشقي پس خاك ميشوم كه توبرمن قدم زني،اينگونه حس ميكنم كه چه زيباست عاشقي.
Bagher
گفته بودی كه چرامحو تماشای منی/ آنچنان محوكه يكدم مژه برهم نزنی/ مژه برهم نزنم،تاكه ازدستم نرود/ نازچشم توبه قدرمژه برهم زدنی..!
F
مشاغل طاقت فرسادرایران: گدایی دراصفهان؛  تدریس درلرستان؛  ثبت احوال دررشت؛  شالیکاری درقزوین؛
F
یادم امد داستان مش رضا/ضربه ای  زد  لای پای گلنسا/گلنسا دردش گرفت جیغی کشید/مش رضا ترسید بیرونش کشید/گلنسا گفتا که این مال خر است؟/مش رضا گفتا  هنوز نصفش در است!!
Bagher
شعرجديدمهدکودکى: مهدکودک ماشش تاپسرداله،يکى ازاون پسرهاخيلى منودوستداله،سيبيل ميبيل نداله ميگه که درمياله،منم ممه ندالم خداکنه دلالم
Bagher
برچهره پر زنورمهدی صلوات...بر جان و دل صبور مهدی صلوات...تا امرفرج شود مهیا بفرست...بهر فرج و ظهورمهدی صلوات...آغاز امامت امام عصر (عج)برشمامبارکباد.جات خالی
Boyeri
ازشیخی پرسیدند:یاشیخ تکلیف انهایی که ‏smsنمیدن چیست؟گفت خط انهارابه دولت وکونشان رابه ملت واگذارکنیدتاعبرتی شودبرای دیگران.
A
سال 1350 محمدرضا شاه سر قبر کورش:کورش آسوده بخواب ما بيداريم.سال 1390احمدی نژاد سرقبرامام ،امام پاشو ماریدیم
F
باهمه چشم انتظاری با پیامت دلخوشم،ای قرار بیقراری ساحل آرامشم،گاه گاهی پر بزن توخلوت تنهاییم،تا نبینی در فراغت من چه رنجی میکشم...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر