صفحات

۱۳۸۹ شهریور ۶, شنبه

روز چهارم

Boyeri کاش بدونی نبودنت ندیدنت،نبوسیدنت، بهانه ای نمیشه واسه ازیادبردنت.


Mosayebi دوتا لر ازجلو مسجد رد ميشدند مرتب صداى صلوات ميشنيدند اولى گفت:ايگوم سی چه هی صلوات فرستن؟ دومی گفت:حتما برقا هی ايرن وهی ايان.!

Mahmood H پدر لره: پسرم سيچه از مو و موآت " فاصله" گرفتي؟ سيچه با موآت قهري؟ پسرلره: اگه فاصله افتاده، اگه من با ننم قهرم ،توكاري باننم كردي كه فكرشم نميكردم

M-bahrami اصفهانيه ميره مكانيكي ميگه دوقاشق بنزين و دوقطره روغن و يه نصف ليوان آب بريز تو ماشين. مكانيكيه ميگه لاستيكاتم كمباده ميخاي بگوزم توش!

Mehvari مي كويند هر وقت آب مي نوشي بكو يا حسين(ع) ، اين روزها كه آب مي بيني و نمي نوشي آرام بكو يا اباالفضل(ع) طاعات و عبادات قبول

A R Karimi اي دوست بهار بي خزان را درياب/هنگام سحر حال اذان را درياب/يك ماه تحمل كن و يكسال صفا/مهماني ماه رمضان را درياب/ . (التماس دعا)


Hesamian لره پارچه ميبره خياطی ميگه:يک شلوار بدوزامافردا نيام بگي نخ نبى,برق نبي, سيزن اشكس,چرخ خراب بي,حالم بدبي. اصلاپدرسگ بده نيخام بدوزی.

Bani Taba سحرگاهان میان سجده سبزت اگررد شدخیال من:،دعایم کن،دعایم کن،دعایم کن.

F ازطلوع خورشیدتاغروب سرنوشت،ازغوغای زندگی تاسکوت مرگ به یااااااااددددددددتم...:-/:-
:-)

F تركه ميره مشهد جلوي حرم ميگه يا امام علي قربون لب تشنت فداي دو دست بريدت كي ظهور ميكني خسته شدم از بس اومدم قم.

F ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ¿ اینا همه تورودوست دارن آخری که غش کرده منم;-)

F سكوت بي بهانه ترين صداي مهر است ومن سكوت ميكنم تا بگويم دوستت دارم

F گفت بخواب خوابیدم درد داشت تحمل کردم خون اومد ترسیدم اخه باره اولم بود رفته بودم دندان پزشکی

F Akharin khabar az on donya: pole serato vardashtan jash dorbargardon gozashtan.

F به رشتيه ميگن قبول داري كه شهيدان زنده اند؟ ميگه بله من الان حدود 15 ساله پسرم شهيد شده ولي هر سال عروسم حامله ميشه!

F رشتي كنكور قبول ميشه ميره زن ميگيره ميگه اينم شيريني بچه هاي محل !!

F غضنفرافطارمی ره خونه دوستش.وقت خواب به غضنفر می گه سحرصدات کنم.می گه نه همون غضنفرخوبه

F ایمان داشته باش که کمترین مهربانیهاازضعیفترین حافظه ها پاک نمیشوند.پس چگونه فراموش خواهی شدتوکه پیشه ات مهربانیست.‎:-*‎

F اهل قزوينم: روزگارم بدنيست، مهدكودك دارم، بچهايش توپولى برده ام تك تك شان زيرآن سروبلند، پشت آن كپه خاك. آب راگل نكنيد، شاش راول نكنيد، شايدآن پايين تر كودكى ميشويد، كون خودرادرآب. سهراب قزوینی!

F رشتیه.می ره پیش .رفیقش می گه یه زن گرفتم حال کنیم

F تركه ميره توالت،آروق ميزنه،ميگه: اااه بازم برعكس نشستم.

F رشتي با احساس از زنش ميپرسه شب عروسيمون يادته زن:آره،چقدر جات خالي بود

F به پيرزنه ميگن شوهرت بديم يا بفرستيمت مكه؟ميگه ننه مكه كه فرار نميكنه1

F ایران خودروبزودی خودروی اسلامی هوشمندمیسازد،این خودروهنگام حرکت صلوات میفرسته سرعت از٨٠بالاتربره آیت الکرسی میخونه درصورت بروزحادثه فاتحه میخونه درصورت سوار شدن نامحرم صیغه محرمیت میخونه...!

Ahmad.A سوال امتحانى تركها: ١٢٤٠٠٠پيغمبررانام برده بارسم شكل توضيح دهيد(٢٥/.)

Bekam شباهت مرد ايراني با كفش ملي زود از ريخت ميفتند اما مرك ندارند

Bekam به مرغه میگن میتونی تخم دوزرده بزاری؟ میگه این جنده بازیها مال تلاونگه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر